Značky

, , , ,

Poznáte to. Dlho vám niečo behá hlavou ale nejako nie a nie von. Klávesnica priam baží po dotyku brušiek vašich prstov. Vnútri huláka siréna a megafónom si pýta slovo. A keď už je toho moc, treba pomoc. Tú odbornú, písmenkovú. Tak som sa aj ja rozhodla, že myšlienky musia von. Že je čas, obohatiť svet o kúsok svojich tajných skrýš, podpultových vychytávok a zázračných receptov na čarodejné lektvary. Keďže môj web (ako vravieva jeden môj vysokoškolský profesor) “jaksi” neobsahuje blog a “jaksi” stále nebol čas tento stav napraviť, rozhodla som sa pretlak informácií vypustiť do ohrádky menom WordPress. Ak uprosím kolegovcov z radov kráľovstva IT, snáď sa podarí tento blog prekrstiť aj na adlerviu, to ale zrejme až časom. Zatiaľ sa môžete tešiť na hromadu užitočných i zábavných písmeniek, ktoré sa usídlia práve tu. A čo môžete čakať?

  • užitočné nástroje na prácu s textom
  • rady, čo ako (ne)písať
  • ukážky (ne)podarených textov najrôznejšieho druhu a z najrôznejších kútov sveta
  • prípadové štúdie z vlastnej dielne
  • vysvetlenia, vysvetlivky, osvietenia a pod.
  • a ešte oveľa oveľa viac…

Verím teda, že vám tento môj stream prinesie úžitok a že sa budete pravidelne vracať pre ďalšie a ďalšie vrece plné slabík, hlások, slov a viet. Ak ma moja nedôverčivá priateľka menom dochvíľnosť poctí svojou návštevou, posnažím sa z postov spraviť pravidelnú činnosť vyhradenú na jeden deň v týždni, povedzme na stredu? Uvidíme 🙂 (povedal slepý hluchému…) Teším sa na vás, read ya! 😉

PS: ak by ste to do budúceho postu bez mojej maličkosti nevedeli vydržať, stačí zablúdiť na www.adlervia.com

