Tak… dlhšiu dobu som na twitteri avizovala vytvorenie zoznamu českých a anglických (resp. anglicky píšucich) copywriterov, teraz je tu. Často sa mi totiž stávalo, že prišiel dopyt z ČR alebo na anglické texty a ja som nemala buď kapacitu, chuť alebo schopnosti na to, aby som sa do takejto zákazky pustila. Preto je dobré mať sa vždy na koho obrátiť.

V krátkosti na úvod

Hneď na začiatku chcem spomenúť, ??e ide o subjektívny zoznam a všetci, ktorí sa v ňom nájdu, sú buď ľudia, ktorých už dlhšie sledujem, alebo ľudia, ktorých som cielene našla na internete pri vyhľadávaní. Nie každý kontakt je overený. Išlo mi však o to, spraviť zaujímavý súhrn portfólií, ktoré má človek sám možnosť prezrieť si a tak posúdiť, či by dotyčný copywriter vyhovoval jeho potrebám alebo nie. Pri ľuďoch, ktorých poznám alebo s nimi mám nejakú skúsenosť, uvádzam buď krátky komentár alebo heslo “odporúčam.” Oukej, dosť bolo rečí, poďme k zoznamu…

Českí copywriteri (abecedne)

Anglicky píšuci copywriteri + agentúry (abecedne)

Slovenskí copywriteri

Dlho som zvažovala, či vyrábať aj tento zoznam, no nakoniec som sa rozhodla, že ho nezverejním. Hlavným dôvodom bola konkurencia, čo je myslím pochopiteľné. Ak však budete potrebovať kontakt na ďalších SVK copywriterov, ozvite sa mi, pár spriaznených mien viem podpultovo odporučiť 😉

Chýba niekto?

Ak vám v zozname niekto chýba alebo ste to vy sami, napíšte mi, zoznam budem priebežne aktualizovať. Všetky kontakty na mňa nájdete na www.adlervia.com 😉 Snáď som zoznamom pomohla!

Krásny deň vám praje

Ivica z Adlervia.com

